Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2008

Love & Hate

Love...

Αγαπώ να κάνω νέες γνωριμίες
Αγαπώ να εξερευνώ τις συνήθειες των νέων ανθρώπων που γνωρίζω
Αγαπώ τα νέα στέκια
Αγαπώ τα παλιά στέκια
Αγαπώ τα νέα μου φιλαράκια
Αγαπώ να με αγαπάνε
Αγαπώ να με αγαπάνε οι πραγματικοί μου φίλοι
Αγαπώ να με σέβονται
Αγαπώ να σέβομαι εγώ και τον πιο άσχετο άνθρωπο που γνωρίζω
Αγαπώ τους ανθρώπους με χούμορ
Αγαπώ τους ανθρώπους με άστρο
Αγαπώ τους δύσκολους ανθρώπους που παλεύουν και οι ίδιοι με την δυσκολία τους αυτήν

Hate...

Μισώ τους εγωιστές
Μισώ τους δήθεν
Μισώ τους ψεύτες
Μισώ τους ψευτοκουμουνιστές
Μισώ τα χαλασμένα και παλιά μοντέλα αυτοκινήτων
Μισώ να μη με σέβονται
Μισώ να με αποφεύγουν
Μισώ να μου λένε την μισή αλήθεια
Μισώ να μου το παίζουν φίλοι
Μισώ να με βάζουν υπό επιτήρηση
Μισώ να μου την σπάνε
Μισώ να δίνω σημασία σε ανθρώπους που δεν αξίζουν

Μήπως όλα αυτά είναι πολύ δύσκολα για τις μέρες μας?