Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

Να μια ευκαιρία…

Πριν ξεκινήσεις, πάτα και ένα play. Κακό δεν κάνει.




Ευκαιρία για αποχαιρετισμούς. Δυστυχώς το πρότυπό μου δεν είναι πια μαζί μου. Όχι πως ήταν δηλαδή αλλά τουλάχιστον υπήρχε. Αντίο λοιπόν. Σε ευχαριστώ που με έφτιαξες λίγο με το λαμπερό σου στιλ και τα μαθήματα ύφους και γοητείας που παρέδιδες μόνο με ένα σου βλέμμα. Σε ευχαριστώ που έστω και για λίγο σε γνώρισα επίσης. Που με έκανες να δω πως είναι να είσαι κύριος με το Κ κεφαλαίο, όταν έχεις τα πάντα και δεν έχεις ανάγκη κανέναν. Εκεί που είσαι σίγουρα έχεις βρει ένα πριβέ τραπέζι να πίνεις καφέ και να καπνίζεις το πούρο σου με τα λαμπερά σου dsquared σε διάταξη βιτρίνας. Έδινες ρεσιτάλ και τώρα έγινες εσύ το αστέρι.

Ευκαιρία για καλωσόρισμα. Γεια σου λοιπόν. Ήρθες στη ζωή μου. Λίγους μήνες πριν ήξερα πως υπάρχεις και εσύ δεν το ξερες. Τώρα με ξέρεις και εσύ. Γνώμη δική σου θα χεις θαρρώ αλλά ελπίζω να είναι το ίδιο θερμή με την δική μου. Από την ημέρα που σε γνώρισα νομίζω δεν έχω σταματήσει να ελέγχω στοιχεία από την μαγική σου εικόνα. Υπάρχει λόγος που σε ερωτεύομαι. Υπάρχει αιτία πίσω από την κάθε μου κίνηση. Νομίζω ξέρεις το καθετί που εννοώ. Δεν χρειάζονται εξηγήσεις. Ούτως ή άλλως εσύ ξέρεις πολλά γιατί αρκεί μια σου κουβέντα ώστε να μετακινηθεί κάποιος από τη σφαίρα του πραγματικού, στο φανταστικό και τούμπαλιν. Σε ευχαριστώ λοιπόν και καλωσόρισες. Και τίποτα να μην γίνει νομίζω πως ορίζεις το τέλειο. Είναι μια αρχή κι αυτή.

Ευκαιρία για ευχαριστώ. Είστε πολλοί που πρέπει να ευχαριστήσω. Η αλήθεια είναι πως είστε δίπλα μου και με στηρίζετε. Θέλει στομάχι αυτό. Όπως είπε και κάποια μεγάλη σταρ που εκτιμώ πολύ, σας ευχαριστώ για τον σεβασμό. Είναι βασικό. Παλιά δεν υπήρχε και τόσο πολύ στη ζωή μου. Τελευταία νομίζω πως μου τον χαρίζετε απλόχερα. Ίσως να έκανα και εγώ κάτι για όλο αυτό, μα εσείς είχατε την τελική κουβέντα. Όλους λοιπόν σας ευχαριστώ ή και τον καθένα ξεχωριστά. Είστε μικρές μονάδες φωτός σε ένα σκοτάδι καθημερινότητας, που με ένα σας μήνυμα, χαμόγελο ή βλέμμα μου δίνετε το ΟΚ να πάω παρακάτω.

Ευκαιρία για έναν νέο κύκλο. Δυστυχώς ή ευτυχώς η ζωή εξελίσεται. Τα χρόνια περνούν και εμείς το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να αγαπήσουμε τους ανθρώπους. Τους γύρω μας ίσως. Τους άγνωστους ίσως. Εμάς τους ίδιους ίσως. Έχω περάσει πολλά χρόνια να μη με αγαπάω. Και τώρα με πιάνω σε στιγμές να θεωρώ ότι έχω ένα μεγάλο λάθος πάνω από το κεφάλι μου. Μα τώρα, οκ, μπορώ να πω ότι το διαχειρίζομαι και αυτό είναι βασικό.

Ευκαιρία να τρέξεις, να ζήσεις, να ακούσεις, να μυρίσεις, να γευτείς, να τραγουδήσεις, να φιλήσεις. Ευκαιρία να φέρεις τον εαυτό σου ένα τσικ πιο κοντά στην ευτυχία. Προσπάθησε το εκεί είναι και σε περιμένει.

Να μια ευκαιρία… Εσύ βρήκες τις δικές σου;