Σάββατο 28 Απριλίου 2012

Οδηγίες Χρήσης


Είναι μήνες τώρα που αισθάνομαι ότι πιέζομαι. Κοινωνικό φαινόμενο θα μου πεις και σημείο των καιρών. Ίσως, αγαπημένε μου φίλε αναγνώστη. Ίσως, όμως, ανοχή απέναντι σε συσσωρευμένα λάθη –δικά μου- προσθέτω εγώ.  Επειδή, λοιπόν, θέλω να σε βγάλω από την δύσκολη θέση, θέλω να σου πω πέντε πράγματα για τον καλό χειρισμό μου. Για σένα το κάνω, για να περάσεις καλύτερα μαζί μου.

Θα ήθελα…

…να μου κάνεις τα χατίρια.
…να μου δείχνεις τον σεβασμό που μου αρμόζει.
…να μη με πληγώνεις. Πληγώνομαι εύκολα, κάθε στιγμή ανύποπτη.
…να θυμάσαι πως πιστεύω στη δύναμη του καλού.
…να θυμάσαι πως αγαπάω δυνατά.
…να θυμάσαι πως δεν έχω το θάρρος που θα ήθελα.
…να μην ξεχνάς πως δεν πιστεύω σε μένα όσο δείχνω.
…να θυμάσαι πόσο λατρεύω τις βόλτες στην Αθήνα.
…να θυμάσαι πως λατρεύω τη μαμά μου.
…να θυμάσαι πως δεν ντρέπομαι για το παραπάνω.
…να θυμάσαι πως δεν βάζω τίποτα παραπάνω από τα όνειρά μου.
…να μην έχεις ύφος παραπάνω από αυτό που η φύση σε ευλόγησε να έχεις.
…να μην προβάλλεις υλικά αγαθά ως μέσο επιβολής.
…να μην με υποχρεώσεις να ακολουθώ τη ζωή σου. Ζήτα το μου.
…να μην περιμένεις να σου ανοιχτώ για πράγματα που εσύ κρατάς μυστικά.
…να μην είσαι σίγουρος για μένα.
…να μην μένεις μόνο σε αυτό που σου λέω. Ρώτα με κι άλλα, θα απαντήσω.
…να μου απαντάς σε κάθε μου μήνυμα.
…να μιλάς.
…όταν σου λέω να σε πάω κάπου ή να βρεθούμε να μου λες “ναι”. Δεν έχω βενζίνη για πέταμα, απλά θέλω τον χρόνο σου.
…να μου δίνεις σημασία. Θα κάνω το παν να σε ευχαριστήσω.
…να μου κάνεις τη ζωή πιο ευχάριστη.
…να μη σνομπάρεις άτομα που αγαπώ. Τα έχω επιλέξει, όπως και εσένα.
…να μου απαντάς σε κάθε ατάκα που σου λέω από το «Κλάμα».
…να μη μου τονίζεις πως η Βανδή δεν είναι η Άννα Βίσση.
…να μη με πιέζεις να πάω κάπου. Αν ήθελα, θα ήμασταν ήδη στον δρόμο.
…να μη μου πειράζεις τα πράγματά μου. Αν με αφήσεις, θα σου χαρίσω το σύμπαν.
…να μην μου κλαίγεσαι για χρήματα.
…να μην μου κλαίγεσαι γενικώς. Βαριέμαι.
…να θυμάσαι πως ο ρομαντισμός είναι το ευαίσθητο σημείο μου.
…να μην με αποπαίρνεις όταν σου λέω πως μια μέρα θα γίνω τραγουδιστής. Άσε τον τρελό, στην τρέλα του.
…να με αφήνεις στην ησυχία μου, όταν το έχω ανάγκη.
…να θυμάσαι πως κάποια άτομα στη ζωή μου έχουν το ακαταλόγιστο.
…να θυμάσαι πως ό,τι και να μου πεις για αυτά, δυσχεραίνουν τη δική σου θέση.
…να θυμάσαι πως ξέρω την αλήθεια, ακόμα και όταν δεν το παραδέχομαι.
…να ξέρεις πόσο λατρεύω το σινεμά.
…να ξέρεις πόσο λατρεύω τα τραγούδια.
…να σέβεσαι πως κλαίω εύκολα.
…να με αγαπάς.
…να θυμάσαι πως είμαι έτοιμος να σε ερωτευτώ για ένα σου βλέμμα και μόνο.

Σκέψου τα όλα αυτά.
Σκέψου αν αξίζει να με πιέζεις για το οτιδήποτε.
Σκέψου πως αύριο μπορεί να μην έχουμε ο ένας τον άλλον.
Αυτά…