Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2008

Στιγμές…

Χριστούγεννα σήμερα. Τι καλάααααααααααααα!!!! Είναι υπέροχα τα Χριστούγεννα. Χωρίς να ξέρω τον λόγο αισθάνομαι κάτι μαγικό στην ατμόσφαιρα. Πρώτον είμαι θετικά προδιαθετιμένος προς όλες τις κατευθύνσεις και όλους τους ανθρώπους! Είναι υπέροχο αυτό. Και να με βρίσουν σήμερα, καλά χριστούγεννα θα απαντήσω. Είναι το πνεύμα της ημέρας φαίνεται! Santa Dinoukos!

Από την άλλη είναι αναμφίβολα οικογενειακή ημέρα – με ότι και να σημαίνει αυτό. Ξύπνησα, είδα τον ήλιο, άκουσα μουσικούλα, βρήκα μηνύματα αγαπημένων φίλων στον υπολογιστή και στο κινητό μου. Τι χαρά… Οι γονείς μου σε μια σπάνια στιγμή συνύπαρξης ήταν στο σαλόνι και με περίμεναν. Αυτό θα πει οικογενειακή ευτυχία και γαλήνη…

Χθες βράδυ ενώ δεν είχα και πολύ καλή διάθεση έκανα μια συζήτηση στο msn και κατάλαβα πως η αγάπη, η ανεπιτίδευτη μεταξύ φίλων και όχ ι μπλεγμένα ερωτικά και λοιπά είναι τελικά πολύ ωραία. Άνθρωποι που δεν τους βλέπεις καθημερινά, είναι εκεί σε νοιάζονται, ανησυχούν, χαίρονται με την χαρά σου, συμπαραστέκονται στα δύσκολα και κυρίως στηρίζουν τα όνειρα σου. Βασικό αυτό. Και George σε ευχαριστώ γι΄αυτό.

Η συνέχεια της ημέρας θα είναι κλασική νομίζω. Φαγητό με οικογενειακούς φίλους, καφεδάκι με την παρέα. Πραγματικά ευχάριστες στιγμές. Αυτά είναι τα ωραία της ζωής.

Περιμένω πως και πως κάτι πολύ καλό που έρχεται, είναι προκαθορισμένο δηλαδή, αλλά τώρα στο κατόφλι της αλλαγής αρχίζω και εκτιμάω τους ανθρώπους. Και λέω ευχαριστώ. Στους φίλους που με αγαπάνε, στους γνωστούς που μου λένε γεια, στους εχθρούς που μου βάζουν δύσκολα και με κάνουν καλύτερο… Στον έρωτα λέω και σε αυτόν ευχαριστώ που δεν εμφανίζεται στην ζωή μου και με κάνει να προσπαθώ να βελτιώνω τα κακώς κείμενα μου αλλά με εμπνέει κιόλας για να επικοινωνούμε στην μικρή αυτή βόλτα της ζωής μας.

Αυτά για σήμερα… Το κείμενο είναι ανάλαφρο γιατί το γράφω μέρα. Έπρεπε να πω ευχαριστώ όμως… και ειδικά να χαρώ με την νέα version του εαυτού μου που πολύ μου αρέσει.

Παιδιά να μαστε καλά, χρόνια μας πολλά!